Monday, April 26, 2010

Hasil Lukisan...


Selamat malam. Aduiii...dah malam rupanya! Patut le mata ni macam nak terpejam jer...mengantuk. Jap lagi tidurlah. Tapi sebelum tu...korang jangan ketawa tau!!! Janji....!!! Siapa ketawa...tak nak kawan!

Tapi kan...ketawa tu bagus sebenarnya. Cumanya jangan terlebih ketawa. Terlebih ketawa akan membuatkan hati kita jadi kematu...hati kita jadi mati. Ok...sapa2 yang nak ketawa tu, ketawa sopan2 tau! Jangan sampai nampak baris2 gigi yang tak berapa nak lawa tu. Jangan sampai terdengar sampai ke hujung kampung ataupun ke hujung blok...

Aduiiii....saya ni bukanlah seseorang yang mempunyai kemahiran untuk melukis. Setakat nak lukis orang lidi tu...bolehlah. Nak lukis gambar matahari pun...macam budak2 tadika melukis. Rasanya lukisan diorang lagi cantik dari lukisan saya. Tapi hari ini saya telah mendapat satu tugasan untuk melukis gambar ULTRAMAN. Betullllll....! U.L.T.R.A.M.A.N...!!!  Lukis bukan sebarang lukis tau...lukis kat atas sebiji kek!!!!

*
*
*
*
*
*

WACHAAAAA....!!!




Hasil seni lukisan saya di atas sebiji kek. Ada tak rupa ULTRAMAN????

Jenuh memerah segala tenaga (macam kerja berat bebeno...!) untuk melukis gambar katun ni. Malam semalam saya mintak tolong pakcik google untuk carikan gambar2 katun tu. Lepas tu print. Lepas tu try lukis atas kertas. Memang tak ada seni...

Anyway...Happy Birthday to Syaher Irfan!


Kek : Vanilla Sponge Cake
Deco : Buttercream
Wt : +-1.2 kg

No comments: