Monday, April 19, 2010

Carrot Cuppies



Carrot cuppies ni permintaan dari seorang kawan. Siapa kawan saya ni? Beliau pun seorang blogger juga, ada business sendiri. Nak tau siapa? Tunggguuuuu.....!

Masa saya sedang menyiapkan cuppies untuk birthday party tadi, saya berSMS dengan kawan saya ni. Entah macam mana terkeluar cerita saya sedang deco cuppies. Dia pun nak juga kalau ada lebih. Dia nak 12 biji katanya. Memang cuppies ada 30 biji, 16 biji untuk birthday party. Jadinya memang ada lebih. Ingatkan yang lebih tu nak makan2 sendiri...tak jadilah rupanya. Tak apa, lain kali boleh buat lagi. Dia pun nak deco dengan BC je, so tak ada masalah. Sebelum ini dia pun memang pernah menempah cuppies, cookies dan juga kek cokelat.


Deco bunga sekuntum...


Blue roses wtih pink ros at the center...


What flower is this???


Dah siap masuk dalam kotak. Kotak ini ada 16 holes tapi cuppiesnya 12 je. So 4 lubang lagi lopong ler...!

Malam tadi, NJ datang bersama hubbynya untuk ambil cuppies ni sambil kami renew pelaburan kami di CWA. NJ datang bawa borang dan kami (hubby dan saya) cuma perlu tandatangan dan cap jari jer. Lain2 semua NJ uruskan. Senang jer nak berurusan dengan NJ ni. Lama dah dia suruh datang ke opis dia tapi nyemedang jer tak sempatnya. Akhirnya, dia datang sendiri ke rumah. Sikit punya bagus ke? Ada sapa2 yang nak renew roadtax ke, nak beli insuran ker, dan macam2 lagi, carilah NJ. Segalanya dihujung jari anda!!! (promosi bagussss punyaaa!!!!)


7 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Salam, comel2nya, nak makan pun sayang ni..

Azita Zain said...

salam sari, nasib baik bkn sendiri yg punya. tp anak2 teruja tgk yg cantik2 ni...

NJ said...

Salam kak..
tengkiuuuuuuu dgn promosi tu yer..nti saya order lg cc tu lain kali...ke nak tunggu lg 3 bulan gak ke..hehehe
Sape yg sudi nak berurusan..sila2..

Unknown said...

salam ita..wah bestnya..dah pandai deco ek..baguslah tolong promosi si NJ tu

hana said...

aduhaii jelesnyer tgk owang mendeco cumil2 belaka! kiter dh keras tgn la kak! tkleh nak go dah deco kiut miut gini! huhuhuuu

Rintusir cuttack said...

Thank you so much for this cakes & Freebies. I really enjoyed reading this blog. These types blogs will encourage our self to get knowledge about this types. Thanks looking for more good techniques..and thanks for sharing this most important information..... . I want to let you know that I posted a link to your blog in quran

Azita Zain said...

NJ : sambil nyelam minum air...

KakInaKL : tgh belajo mendeco lg ni...lum terror lg..hehehe

Hana : tu pun keras tgn gak tu..!

Rintusir cuttack :
thanks for visiting my blog...