Monday, April 12, 2010

Happy 14th Birthday Abang Ngah



Semalam, 11hb April 2010 merupakan hari ulangtahun kelahiran Abang Ngah yang ke 14 tahun. Hmm...besar dah anak teruna saya ni. Dah 14 tahun...Form 2. Alhamdulillah...! Awal2 lagi Abang Ngah dah request nak Kek Keju (Cheese Cake) masa birthday dia. Semalam, dalam pada sibuk menolong hubby mengecat rumah, saya sempat juga curi masa untuk membakar sebiji Kek Keju khas untuk Abang Ngah. Dan saya deco sikit2 dengan menggunakan buttercream. Ada ke orang deco cheese cake dengan buttercream? Biasanya deco dengan krim putar tapi saya kehabisan stok. Buttercream aje yang ada.


Inilah Birtday Boy semalam...Muhammad Azhari...


Biasanya, kalau ada sambutan ulangtahun, kami cuma sediakan sebiji kek untuk menambahkan kemeriahan. Lebih2 pun, kami keluar makan. Tapi semalam tak sempat nak keluar makan ataupun belikan apa2 hadiah pun untuk Abang Ngah. InsyaAllah, malam ni kami akan keluar untuk meraikannya. Itupun kalau hubby balik cepat.

Jom kita layan beberapa gambar masa makan2 cheese kek semalam...

My cheese cake with simple deco...


Birthday boy...


Birthday boy lagi tengah eksen potong kek...baru bangun tidur tu, dikejutkan oleh Adik...


Hadiah ciuman dari Adik yang kepoh...


Jom makan...!


Licin dah...!


3 comments:

Ummi said...

Happy 14th Birthday to abang ngah yaa...May success will always be with you and be blessed for the whole life through...Amiiinnn..

Waaah sonoknya mama dia buatkan kek keju eh...xnak hulur kat auntie sepotong ke..meh tukar dgn kek span peach auntie ni nak?? Hehee..

Azita Zain said...

kak ummi...thanks for the wishing! ciskek tu tak cukuplah sebijik. lain kali kena buat double. selalu tu birthday kek tak pernah abis sekali hadap. kali ni tak cukup plak. sambutan yg bagus dari inhouse customer saya...hehehe.

Cikmin said...

salam kak ita cayunk...hepi belated besday buat abgngah ye..besar dah dia..tahun depan PMR dah..semoga dia berjaya dalam pelajaran dan apa sahaja yang dia ingin lakukan.