Thursday, August 27, 2009

Nasi Ayam

Salam sejahtera untuk semua. Bulan puasa ni asyik cerita menu berbuka puasa je... Tak payah cerita la...kita tengok je...! Semalam berbuka dengan Nasi Ayam bersama Ayam Bakar Berempah, betik dan Laici Smoothi.

Laici Smoothi, Sup Ayam, Nasi Ayam, betik dan Ayam Bakar Berempah...

6 comments:

ijayuji said...

Salam kak ita!! dah sedap dah tu sumneyr!! kita suke mkn yg simple2 nii tpp takut keja menambah!! ehehe...

Azita said...

nasi yam ni nak buatnya leceh sikit wpun senang! ambil masa gak nak menyiapkannya...

Chik Mi said...

wah nasi ayam dah sampai johor ye kak

Azita said...

Chik Mi :
mmg cepat sampai kemana2 pun..semuanya dihujung jari anda!!! mcm iklan lak...

kak ina kl said...

salam azita...akak buat ayam goreng berempah hari ni...memang sedap..kueh semua beli..penyakit m tengah melambak..

Azita said...

k.ina, ayam tu, lepas kita perap. boleh aje kalau nak goreng ke, bakar ke, kukus ke, atau masukkan je semuanya dlm kuali dan masak sampai agak2 kering. kita yg buat dia...hehehe