Saturday, August 22, 2009

22nd August 2009 - 16th Anniversary


Today is the day!!!! Today is 1st Ramadhan 1430H as well as our 16th Anniversary!!!! Special to my hubby, 004Rang (yoong-yoong-sa-rang)!!! Moga perkahwinan kita akan kekal hingga ke akhir hayat, dilimpahi rahmatNya dan bahagia selamanya!!! Amin......


9 comments:

Azie said...

Selamat Hariulangthn perkahwinan kak Ita....waaaa thn ni dpt adiah ape erk ihihihhihi....semoga perkahwinan ini akan kekal ke akhir hayat insyaallah..

Selamat Berpuasa tuk Kak Ita sekwluarga

Fiza Nordin said...

Selamat ulang tahun perkahwinan kak ita & suami...semoga rumahtangga yang dibina tambah bahagia ditambah dengan kehadiran cahayamata yang semakin membesar...

lemongrass said...

Happy Anniversary Kak Ita n Hubby. Wahh, sure buka malam ni special sgt2 ye :-). Masak apa malam ni?
Anyway, semoga ikatan perkahwinan ni berterusan bahagia hingga ke nafas terakhir dan di di berkati Allah.

CikMin said...

hepi enibeseri wat kak ita dan suami...moga perkahwina yg telah menjangkau 16tahun ini..akan terus kekal bahagia berpanjangan..di murahkan rezeki yg melimpah ruah disamping anak2 yg tercinta...

kakpah said...

Tahniah. Selamat hari ulangtahun perkahwinan. Semuga berkekalan hingga ke cucu cicit.
Kakpah dah amek kad. Tq.

Berbuka apa harini....

Azita said...

Azie :
terima kasih azie...tahun ni x tau lagi nak dpt apa tp rasa2nya mcm nak dapat benda beso....hehehe...

Fiza :
terima kasih..k.ita juga pohonkan agar perkahwinan kami bertambah bahagia & kekal hingga ke akhir hayat....

LG :
thanks min...x tau le berbuka malam ni special ke tidak...takut "lain" yg terbuka nanti...hehehe...
nakmasak apa pun tak tau lg..masih dok fikir2...tp kek dah masuk dlm oven...

CikMin :
TQVM...InsyaAllah...Amin!!!

Kakpah :
terima kasih...insyaAllah..itulah yg diimpikan. berbuka...tentunya lain sikit kot!

lindafendi said...

Selamat ulang tahun perkahwinan wat akak ita & suami...wah, seronok la smbt anniversry skali ngan posa.. moga kekal ke akhir hayat hendaknya..Amiin..

jemput mai umah amik kad.. :)

K.Nor said...

happy anni. buat ita dan suami.. mudah2an jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat dan dimakbulkan segala doa yg dipanjantkan.. amin..

kak ina kl said...

biarpun terlambat akak nak wish jugak...selamat ulang tahun yang ke 16..semuga berbahagia bersama keluarga tercinta.