Wednesday, January 7, 2009

Tag Lagi

Dapat tag dari Cik Min. Dah lama gak tapi tak sempat nak buat. Baru hari ni dapat duduk depan PC ni dan menyudahkan tag ni. Harap Cik Min puas hati ekk...!

"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 5 people."

1. Next year i'm....almost 1/2 century oiiiiiii.....

2. I really want to go... Insyaallah akan sampai gak satu hari nanti!

3. My favourite place....

lepak kat bilik beradu ngan...

tengok pantai nan indah sambil dibelai hembusan bayu.... (bila nak gi ekkk?)

4. My favourite thing...
Vaio laptop (ni lah laptop aku yg kena rompak ari tu.... skrg guna pc jek..)

PDA phone (multimedia messenger)... ni pun kena rompak ari tu gak...

5. My favourite drink
sedap minum panas2....

sedap diminum sejuk2...

6. My favourite food

7. My favourite colour



8. I live in...
bukan le kat circuit pulak....
9. I was born in
zoom dekat2 kalau tak nampak...
10. My nickname i had

11) My College Major


12) My Bad Habit


kengkadang merajuk gak......ngan hubby!!
13) My Hobby


14) I Wish





Jenuh gak nak menyiapkannya. Nak bagi kat sapa pulak ni. Masa ronda2 tadi nampak dah ramai yang dapat. Tapi nak bagi gak kat dema2 ni.....
1) Lemongrass : Salam Dua Benua
2) Aie Bahri : Renung, Fikir, Tindak
3) Ummi & Papa : My Complicated Journey
4) Nina : Sweetlilly's Kitchen
5) Ustazah Azie : "A" Family

Sudi2kan ler ye....!

3 comments:

Azie said...

ok..nnt weekend kita try buat ya...skg bz sket...

Azita said...

boleh ajer...tapi jgn x buat ek!!

CikMin said...

salam kak ita...cikmin sgt berpuashati...pasni leh tag lagi ek...huhuhu...