Monday, March 1, 2010

Nasi Goreng Sotong


Sabtu lepas, selepas mengemas rumah, badan rasa macam tak berapa nak sihat. Selepas sediakan makan malam untuk anak2 dan hubby, saya terus masuk ke bilik. Saya tak makan sebaliknya selepas membersihkan diri, saya telan ubat dan terus baring. Baring sambil membaca novel. Lama2 mata terlelap terus sebab ubat yang saya makan tu memang memengantukkan... Tak sedar bila hubby berada di sisi.

Then pagi Ahad tu saya pun terlajak tidur sampai hampir jam lapan pagi (sib baik tengah 'cuti'...). Itupun sebab terdengar suara telefon menanda ada SMS masuk. "Assalamualaikum...sarapan dah siap!".... SMS dari hubby. Amboi...bertuahnya badan! Selepas membersihkan diri, saya pun turun ke bawah. Everything was ready! Ada 6 pinggan siap dengan isinya dan juga air panas yang siap dituang ke dalam cawan. Tinggal duduk dan suap ke mulut jer...! Apa yang hubby masak? Lihat je kat bawah ni...

Nasi goreng sotong bersama hashpotato dan telur dadar...


No comments: