Tuesday, March 2, 2010

Marble Chocolate Cheese Cake



Hari Ahad lepas saya rasa teruja sangat hendak menikmati kenikmatan dan kesedapan Marble Chocolate Cheese Cake ini. Saya dah lihat ramai kawang blogger mencuba kek ini dan hasilnya nampak macam mengancam sangat. Kena pulak ada cheese, itu yang menambahkan keterujaan saya itu. Dan akhirnya impian saya terlaksana Ahad lepas. Tapi saya tidak terus menikmatinya pada hari yang sama, sebaliknya saya simpan satu malam kerana menurut kata mereka yang telah mencuba, rasanya akan lebih terserlah kalau dibiarkan semalaman. Memang betul kata mereka....memang sedap!!!




5 comments:

roslaini saad said...

tak makan tengok gambar pun dah tahu sedappp....isykkk mengancam sungguh....

Chik Mimi said...

salam kak ita dah lamaaaa tak buat MCC nakkkkk sy suke sedapkannnn

Unknown said...

salam Azita..kat umah akak pun masak bawal masam manis laku..klu masak kari dia orang tak layan..aduahai dah lama tak makan kek ni..nantilah nak buat..sebab terliur tgk kat blog kamu.

Azita Zain said...

Roslaini :
cubalah buat. senang sangat. rasanya mmg tak mengecewakan...

Mimi :
waalaikumsalam...mmg sedap le MCCC ni. lps ni leh buat lagi...hehehe

Kak Ina :
slalu tu saya goreng @pun karikan aje bawal tu. kali ni saya masam maniskan pulak. dpt sambutan yg hangat sgt...

Jeffieman said...

tapi kn mn resipinya?