Thursday, December 31, 2009

Tingkatan 4 Bila Pulak???



Hari Isnin lepas (28hb Disember 2009) adalah hari untuk membeli buku2 tulis tapi Ayong tak pergi sebab ada latihan pancaragam. Lagipun, buku2 yang diperlukan tak tau lagi mana yang perlu sebab tak tau lagi aliran mana yang akan Ayong ikuti.

Tadi, selepas bayar yuran SATPP, kami keluar makan tengahari bersama hubby. Dalam perjalanan balik, pusing kat depan sekolah Ayong, SMKPG, nak tengok banner kat atas tu. Nak tau bila nak daftar persekolahan sesi 2010. Tapi yang tertera kat banner tu, tak ada pulak menyatakan pendaftaran untuk Tingkatan 4. Jadinya BILA???? Tak perlu daftar ke???



Ini pulak ialah saki-baki lunch kam tadi. Dah abis licin baru teringat nak snap gambar. Apa yang kami makan? Nasi Ayam Goreng bersama air sirap bandung dan teh ias limau.



3 comments:

ima said...
This comment has been removed by the author.
ima said...

Anak ima yg no 2 pun sekolah kat sini, PMR tahun ni.

rasanya belum terlambat nak ucap tahniah untuk anak kak ita yg dapat 8A tu....
bijak2nya anak dia...boleh bagi petua sikit hihi.

Azita said...

Ima, thanks utk ucapan tu. Sebenarnya x ada apa2 petua istimewa pun. itu hasil titik peluh dan usaha dia belajar. anak ima kelas mana? mungkin ayong kenal dgn dia...