Monday, December 14, 2009

Separuh Akhir Bolasepak 25th SEA Games

Adui!!! Rasa macam tak cukup oksigen tengok perlawanan bolasepak antara Malaysia dan Laos sebentar tadi. Tahniah untuk pasukan Malaysia kerana berjaya mengalahkan Laos dan layak ke perlawanan akhir. Malaysia akan bertemu dengan Vietnam yang mengalahkan Singapura.

Apa2pun, saya tetap sayang jantung saya!!! Dan untuk anda semua...SAYANGILAH JANTUNG ANDA!!!

p/s : apa kaitannya antara bolasepak dan jantung???




2 comments:

Sheila said...

salam hee tu baru jantung nasip x gugur hee rmh saya lg lah mcm nak pecah di buatnya..begegar semua..yg kuat suara siape lg sy leee..sampai jran bujang pun tegelak skan dgr ...biasalah semagat kesukanan...

Azita said...

sheila :
anak2 k.ita pun bersorak sakan! tp bujang2 kt sebelah tu diam jer...!