Thursday, December 10, 2009

Simple Fruit Muffin

Pagi semalam dah masak nasi goreng kicap sebagai juadah sarapan. Tapi dalam pukul 10:00 pagi tu perut rasa macam nak makan sesuatu yang tidak berapa berat. Nak makan apa ya? Haaa...teringin pulak nak buat muffin. Teringat kat resepi muffin CMG yang guna whipping cream tu. Memang sedap sebab rasanya lain dari muffin biasa tu. Akhirnya...saya menuju ke dapur untuk menyediakan bahan2 muffin tersebut. Saya gunakan resepi CMG tapi saya skipkan buah2 campur tu sebab anak2 tak suka buah2 tu. Kalau filling tu mereka sukalah! Dapatlah dalam 10 biji. Sedap sangat dimakan lepas aje keluar dari oven...!!!! Jom!



Diserikan dengan sebiji ceri merah...!



Yang ini gunakan papercup bersaiz kecil sikit...!



Yang ini versi tak ada ceri...!


4 comments:

CT Delima said...

Ct pun suka makan muffin, tapi anak2 macam dah jemu makan muffin. apa tak nya ct sering buat kek dan muffin ni. tu agaknya anak2 jemu sikit kot hehehe.

Azita said...

anak2 k.ita pun, klu asyik benda yg sama gak, alamatnya masuk tong sampah la! yg sekala sekala buat tu, mmg x cukup2...

indahhouse said...

Salam kak rossitam,
hihi. slalu saya jd silent reader jer. thanks jengok blog saya.
gebush tul muffin tu :)

Azita said...

indahhouse :
terimakasih kerana mnegikuti dalam diam. saya pun sebenarnya jadi silent reader bloh indahhouse gak...