Thursday, November 5, 2009

Tidak Beradab Langsung!!


Ada ke patut ayam ni menonggeng ke kita? Heeeeiiii...kurang sopan punya ayam!!! Tapi tak boleh nak disalahkan ayam2 ni sebabnya orang yang mengaturkannyalah yang patut dipersalahkan. Kot ye pun nak beraksi 18SX, jangan le di tempat awam! Sorok2 ler... Ishhhh... isssshhhhh.... Gambar ni saya snap di Giant Muar. Sapa2 yang nak tengok ayam beraksi tak senonoh ni, pergilah ke Giant Muar cepat.....hehehe..

6 comments:

CikMin said...

hahahahaha...suspen je baca tajuk ni td dari bloglist cikmin...ok la tu kak ita..sexy apa...

CatlinaFly said...

hadoi..ingatkan marah kat sape tadi..kat bayam golek rupanye hihihi

noorcahaya said...

bukan tgk rase nak geget2 ke kak... ponggong menawan tu..

Azita said...

cikmin :
tajuk bagi gempak sikit....

Catlina :
nak marah kat orang, nanti kena marah balik. marah le kat ayam tertonggeng tu...bukan tergolek lagi dah!

noorcahaya :
akak x suka tongkeng ayam tu...

CIKGU ZAM said...

Kalaulah ayam tahu apa itu Tergurisnya hati para ayam, Nasib baik ayam tu dah tak berkepala

Daisy said...

hmmm nice your email