Tuesday, February 17, 2009

Tag Dari Ela, Doha - Kenapa 6??

Tag yang Ela bagi ni ringkas dan senang jer... Ela bagi hari Sabtu lepas tapi baru hari ni saya gi ambik. Sorrylah Ela, lambat sikit. Sikittttt jer!!!

::Rules::
Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged


Inilah gambar yang duduk kat folder no. 6 dalam senarai dan gambar yang ke-6. Gambar Adik yang tengah beriya2 nak pakai stokin. Gambar tu diambil pada 8hb. Januari 2009 lepas, hari ke-5 pertadikaan dia. Tengah excited sesangat tu....tak bagi orang lain tolong!
Nak kena tag kat orang lain pulak ni. Sapa yang belum kena yer? Kalu tak panjangkan tak leh ker??? Jap, nak kena jalan2 dulu baru tau sapa yang belum kena lagi....

3 comments:

IdaAnuar said...

comelnye nak pakai stokin dia..mcm anak kak plak

Azita said...

tengah excited tu! tak pandai pun nak buat sendiri gak...

ela said...

kak ita..nape 6 ek? ela pon taktau heeee