Tuesday, February 10, 2009

Kesihatan Tidak Mengizinkan...

Assalamualaikum, salam sejahtera, good afternoon, annyonghaseyo.....untuk semua pengunjung blog saya. MAAF sebab dah nak masuk 4 hari tak update dan jugak tak jalan2 ke rumah2 lain sebab kesihatan tidak mengizinkan...... Sekarang dah sihat. Alhamdulillah!!!! Nanti saya update rumah saya dan jugak saya akan jalan2 ke rumah2 yang lain2 ya..... Rindu kat semua!!!

2 comments:

CT Delima said...

Sian nya x sihat gak ker..k.ita kena bnyk kan rehat yg secukup nya. jgn bnyk sgt buat keja berat2 tu..harus jaga kesihatan yer.. :)

Azita said...

sekarang ni kak ita dah sihat. nak kata kerja berat, tak ade le membanting tulang beriya2 sangat rasanya. tapi dah nak kena ekkk.. demam tu sbb suruh rehat le tu! hubby tak over semua kerja!!!