Tuesday, February 24, 2009

Dinner Tonite

Hari ni tak berapa nak masak rasanya. Untuk breakfast pagi tadi saya cuma masak Cucur Bawang je. Lepas tu tengahari tak masak pun sebab nasi malam tadi masih ada balance. Keep ward aje sejak awal pagi tad. Cadang nak digoreng je tapi tak ada permintaan pulak hari ni. So simpan je untuk Ayong dan Adik balik tengahari nanti.


Untuk dinner, saya cuma masak yang simple jer sebab cuma Abang Ngah dan Abang Yang yang akan makan. Ayong dah tak makan malam2 ni. Hubby lak ada dinner kat luar dengan officemates. Saya pun rasanya macam tak nak makan gak. So saya cuma masak Lemak Udang, Dadar Telur dan Udang Goreng Butter. Udang Goreng Butter saya cuma goreng 5 ekor... untuk Adik aje. Adik cuma makan udang jer, nasi tak usik pun. Balik sekolah tadi dia dah makan sepinggan penuh, lauk telur dadar gak. Telur memang favourite dia. Tak masak sayur pun sebab hero2 tu memang tak makan sayur....
Errr....Cream Puff Jagung tu adalah menu hari Ahad lepas. Baru ni nak upload sekali....


Errr...cream puff ni hari Ahad lepas punya....



Masak Lemak Udang...



Dadar Telur Kosong...



Udang Goreng Butter...

No comments: