Wednesday, June 2, 2010

Walimatul Urus


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Cuti sekolah akan bermula hujung minngu ni, selama 2 minggu. Biasalah...musim cuti macam ginilah banyak undangan ke majlis perkahwinan. Setakat ini kami dah terima 5 jemputan.

Kepada bakal2 pengantin, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan
SELAMAT PENGANTIN BARU
MOGA BAHAGIA DAN KEKAL HINGGA KE HUJUNG NYAWA...


Lima kad jemputan. Empat keping daripada kakitangan tempat kerja hubby, 2 daripadanya ialah engineer hubby. Satu lagi ialah jemputan dari jiran setaman...




Jemputan daripada jiran setaman. 2 pasang pengantin sekali harung. Majlis akan diadakan di Dewan Taman Cendana pada 5hb Jun (Sabtu). Petang Jumaat tu ada majlis yassin di rumah pengantin.



Jemputan daripada engineer hubby. Majlis di rumah pengantin perempuan pada hari Ahad, 6hb. Jun di Felda Penggeli, Bandar Tenggara. Majlis di rumah pengantin lelaki pula pada hari Sabtu, 12hb. Jun di Kuala Terengganu. Memandangkan hubby tidak dapat ke Kuala Terengganu, mungkin hubby akan ke rumah pengantin perempuan sahaja di Bandar Tenggara, Kulai.




Yang ini juga ialah engineer hubby. Juga pada hari Ahad, 6hb. Jun di Sri Medan, Batu Pahat. Majlis di rumah pengantin perempuan telah selamat dilangsungkan pada hari Sabtu lepas, 29hb. Mei di Taman Maju Jaya, P.Jaya, Selangor.


 
  
Ini pula ialah jemputan dari Chik, pemandu di Kiswire. Chik ni senior kat Kiswire tu. Dah hampir 20 tahun rasanya beliau bekerja di Kiswire. Chik akan melangsungkan majlis untuk anak perempuannya yang kedua. Majlis pada hari Sabtu, 12hb. Jun, di Taman Bukit Dahlia.




Yang terakhir ialah daripada Firdaus, kakitangan Kiswire juga. Majlis akan berlangsung pada hari Sabtu, 12hb. Jun di Tanjung Sedili.



No comments: