Thursday, June 10, 2010

Beli Buku, Bayar Yuran Dan Makan



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Buku apa kat atas tu?? Oooo...itu buku2 untuk Adik. Untuk semester 2 ni. Tadi merupakan Hari Terbuka dan juga hari untuk membeli segala keperluan dan membayar yuran untuk semester 2 nanti. Saya pergi tadi jam 9 pagi. Masa sampai kat sekolah, tak berapa ramai ibubapa yang datang. Saya pergi bersama 3 orang hero saya tu la. Adik malu2 jer bila berjumpa dengan guru2 dia.

Menurut kata guru kelas Adik, Cikgu Siti Nabila, Adik merupakan seorang budak yang manja. Kalau dia diusik oleh kawan2nya, dia mesti lari keluar dari kelas dan berdiri dekat luar pintu. Cikgu pulak yang kena pujuk dia. Cikgu Nabila kata, kalau tak jumpa Adik sehari pun, dia dah rasa rindu! Patut le Adik suka dan sayang sangat dengan Cikgu Nabila!!! Semester depan Cikgu Nabila dah tak jadi guru kelas Adik sebab dia akan mengajar di blok TPB Taman Mawar 1 (blok depan). 

Pung pang pung pang....terbang jugak RM320.00 (yuran untuk 2 bulan, gambar graduation (berbingkai kayu), buku teks dan latihan dan juga bayaran program).

Selesai semua urusan di tadika, kami singgah ke Restoran Sasa di Pusat Bandar untuk bersarapan. Nak tengok apa yang kami makan!!! Jom....!

Donut 3 biji ni Adik yang punya. Selain donut, Adik juga makan roti telur sekeping bersama Milo Ais...


Donut 3 biji dan Kuih Serimuka ni pulak Abang Yang punya. Ada lagi.....! Roti canai kosong sekeping bersama Teh Ais.


Adik sedang menikmati donut...

Roti canai kosong 2 keping Abang Ngah punya bersama dengan Teh Tarik...

Roti telur 2 keping saya punya...! Saya pun minum Teh Tarik jugak...


Abang Ngah sedang menikmati roti canai kosongnya...


No comments: