Wednesday, October 28, 2009

Blackberry Curve


Gadjet terbaru yang hubby bawak balik semalam. Bukan untuk saya tapi untuk dirinya sendiri. Memang dia lama gak dah berkenan dengan benda ni. Masa gi Jusco hari Ahad lepas, memang dia cuci mata dengan benda tu tapi tak tercapai dek tangan. Semalam dia balik dengan sebuah senyuman. Rupa2nya senyum ada makna!!! Tercapai jugak hajat dihatinya. Tapi tak pasti model yang mana satu. Sepanjang malam dia bermesra dengan buah hati barunya...

3 comments:

CikMin said...

wow..jeles cikmin tau tgk ni kak ita..hihihi...cantik kan...

NJ said...

salam..
wah bergaya la tu dgn black berry kat ofis hari ni..kalo saya ada lg kat ofis ex bos tu..mesti kena dpt dgar la sound lagu baru2 kat black berry tu ek...nak kena beli gak ni.. hehehe..tapi x reti la canggih2 sgt gadget tu nak guna..org kampung maklum la kan..

Azita said...

cikmin :
jgn jeles2...baby kuor kang jd curve plak! sabo jer cikmin. k.ita pun kena sabo byk2 ni sbb yg tu dia punya...huhuhu

NJ :
sambo je le sebijik!! mula2 mmg kekok tp lepas belek2 nti mesti dah teror...