Friday, January 1, 2010

Ole2 Tahun Baru


Ole2 dari Ros sempena majlis perasmian rumah barunya. Hmmmmm....puding tu memang menggiurkan tapi mana sudunya? Macam tak kasi makan jer??? Apa2 pun...Selamat Tahun Baru 2010 untuk semua....!!!

3 comments:

kak ina kl said...

salam ita..akak terkejut jugak tadi bila hantar ira ke asrama..duit makan dari RM1 naik ke RM3...di asingkan pulak pendapatan RM5,000 ke bawah bayar RM1.oo kalau atas RM5,000 kena bayar RM3.00...tapi nak buat camner...ibubapa kenalah berkorban demi pelajaran anak-anak kan..esok sekolah imran pulak..tak tahu berapa yang kena bayar...

kak ina kl said...

tang kasut tu memanglah cam tu..budak lelaki memang selalu tak perati betul-betul...pakai sarung ajer..

Azita said...

salam kak ina. mmg segala2nya dah mahal skrg tapi tang duit mkn yg berbeza2 tu musykil gak. yg gaji rm5k ke atas, mknannya berbeza ke dgn yg bergaji kurang? pasal kasut adik tu, budak pompuan tu yg tersalah pakai. dia dah nak nangis bila cari kasut dia tak ada...