Thursday, January 28, 2010

Urap Kacang Botol




Masa masak inti cucur badak tadi, saya tak masak sampai kering2 sangat...biarkan inti tu basah2 sikit. Ada sebabnya!!! Selain daripada beli keledek kat pasar malam semalam, saya juga beli kacang botol. Haa...inilah hasilnya. Lebihan inti cucur badak tu saya tambah dengan hirisan daun cekur dan gaulkan dengan kacang botol yang dihiris nipis. Jadilah Urap Kacang Botol.....! Inilah yang saya makan malam tadi...ratah cam gitu je. Kalau dah minat...tak cukup sepiring!!! Errkkkk...alhamdulillah!





6 comments:

Fiza Nordin said...

kak ita!!!! ni pun feveret kite...mujur jauh tak sure dgn muke tak malunye minta sepiring hahahahaaa

dedolu arwah mak selalu wat camni...tp sekarang ni mak pun dah takde.kenelah wat sendiri...hukhukkk

Azita Zain said...

urap2 dan kerabu2 ni mmg sedap fiza. kena lak dgn ulam2 kampung...ishhh..mak mentua lalu kt belakang mesti tak nampak nyer...

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Ita...Kacang botol ni memang peberet..tapi kan 2~3 pesan kat Hubby suruh beli kacang botol mesti dia bawa blk kcg bendi...selalu dia kompiusss...ngeeee

Azita Zain said...

sue, lain kali bila nak suruh hubby belikan kacang botol, bekalkan dia dengan gambarnya sekali. pasti tak konpius dah! hehehe

鳳梨酥Blue said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

shopping blog said...

These contact reduces of pandora jewerly diamonds includes; emerald cut diamond, marquise pandora bead cut and little princess minimize. These kind discount pandora of bright reduces for diamonds help pandora sale make those on the first class.One doesn't style, perfect discount pandora beads shine and charm.Women prefer usually jewelry coupled with cheap pandora beads introduced about wedding certainly new pandora beads they wish to have just this contact awkward pandora set most people believe that pandora sets there's basically no evaluation involving cheap pandora sets diamonds after all.