Tuesday, January 26, 2010

Jemput2 Bertanduk



Sarapan pagi tadi saya buat Jemput2 Berangan Comel tapi kali ini semuanya "bertanduk". Apasal ya?? Memang saja buat supaya dia bertanduk. Bila nak makan, Adik suka pegang kat tanduknya tu. Dan bila tiba masa nak ngap, tang tanduknya tu rangup je....!





4 comments:

Sue @ Nenie said...

Salam..
Ha ha ha..lawaklah Kak Ita ni...siap ada tanduk² lagi tuuuu..Tapi kan betullah cakap, kalau buat cekodok, bah² yang cam gitulah sedap..ranguppp jeeee

kakpah said...

ita, kenapa tak buat dua tanduk biar nampak real hehe..

Yanti Arshad said...

nak try buat tanduk kat cekodok tepung plak. heheheh

Azita Zain said...

Sue@Ninie :
mmg betul tu sue, bhgn2 yg rangup tu lah yg sedap.

kakpah :
kalau buat 2 tanduk, takut pulak anak2 nk makannya nanti...hehehe

Yanti :
cuba...jgn tak cuba yanti...