Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan 1430H


Assalamualaikum kepada semua pengunjung. Saya ingin mengambil kesempatan di sini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1430H kepada semua rakan-rakan di alam maya ini samada yang ada blog ataupun tidak. Dan saya juga ingin menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf sekiranya ada terkasar bahasa dan bicara sepanjang saya menjadi salah seorang dari blogger di sini. Selamat menjalani ibadah puasa dan moga puasa dan amalan kita mendapat rahmat dan keberkatan daripadaNya. Amin!

Dan kepada semua ingin saya hulurkan dua keping kad ini sebagai pengganti diri. Sudi-sudikanlah mengambilnya sebagai tanda ingatan ikhlas dari saya. Kepada yang tak ada blog tu, bolehlah dicetak atau download masuk ke handphone dan set sebagai wallpaper ke...apa ke... Jadikan wallpaper ataupun screensaver untuk komputer pun boleh jugakkk....!




5 comments:

K.Nor said...

salam ita, nak amik yg cekelat eh.. hehe tq

Azita Zain said...

silakan nor!!!!

Cikmin said...

salam kak ita...cikmin amik kad ni ye...

Azita Zain said...

silakan cikmin...!!!

Fiza Nordin said...

salam ramadhan juga utk k ita sekeluarga. di kesempatan ni saya juga nak mohon maaf klu terlebih gurau secara sengaja mahu tidak ketika menulis komen & chatting @ pingbox.moga ramadhan kali ini membawa seribu erti dan sejuta rahmat buat kite semua...

ambil kad, tq :D