Sunday, August 23, 2009

Makan Apa Semalam?

Semalam kan ker anniversary saya, kan? Dan memandangkan semalam jugak hari pertama berpuasa, so pagi2 tak le sibuk sangat. Masa ni saya mula membelek resepi2 kek yang ada. Nak buat kek apa ya? Memang bercadang nak makan hasil tangan sendiri. Dah pandai sikit2 ni...tu yang nak praktikkan tu. Akhirnya resepi Kek Butter menjadi pilihan. Dan cara hiasannya saya ikut cara Chef Norzailina. Selepas membeli mixer dan oven semalam, kami singgah di Tesco. Nak cari strawberi dan krim putar. Dan inilah hasil kerja tangan saya untuk kek anniversary semalam...!



Dan untuk juadah berbuka hari pertama puasa, saya cuma sediakan Double Layered Pudding dan Kari Ikan aje. Hubby kata cukuplah itu saja. Masak macam2 nanti, anak2 bukannya nak makan sangat. Mereka lebih suka pada satu jenis lauk aje.






No comments: