Wednesday, July 21, 2010

Tempahan Hari Ahad


Salam sejahtera untuk semua. Ini cerita tempahan hari Sabtu lepas. Semuanya saya sedia dan siapkan pada sebelah malam sebelumnya. Biasanya kalau ada tempahan yang nak diambil dan dihantar pada sebelah pagi atau tengahari, saya akan suapkan pada malam sebelumnya. Nak siapkan di waktu pagi tentu2nya tak sempat. Dan kebiasaannya hanya akan siap selepas jam 3 pagi.

Tempahan ini saya terima daripada Ezu (Taman Scientex). Exu dah banyak kali mengulangi tempahan dengan saya. Terima kasih Ezu! Memandangkan pagi Ahad tu saya ada program bersama Adik (Pertandingan Uji Minda Tadika Pintar Bistari), saya buat temujanji dengan Ezu untuk bertemu di Balai Raya Masai sahaja. Semua tempahannya saya bawa bersama2 pagi tu. Jam 10 pagi Ezu datang mengambil tempahannya.

Sebenarnya, asalnya Ezu nakkan tempahan2nya ni pada Sabtu minggu depan (24hb Julai). Dia nak celebrate ulangtahun perkahwinannya. Tapi disebabkan minggu tu hubbynya ada training, dia awalkan seminggu sambutannya. Anyway...HAPPY ANNIVERSARY EZU!!!!!!


Blueberry cheese tart...

Cream puff - filling kastad jagung. Yang gelap tu ialah cokelat cream puff...

APam Comel inti Strawberi...



No comments: