Tuesday, May 18, 2010

Triffles


Salam sejahtera untuk semua pengunjung. Tengahari cam gini, dengan cuaca di luar sana yang panas terik, alangkah nyamannya tekak kalau dapat menghirup atau makan sesuatu yang menyamankan. Ada...!!! Di sini saya hidangkan Triffle dengan 3 jenis perisa jelly yang berlainan. Pilihlah yang mana berkenan dek anak tekak masing2 ya....!

Memang amat menyamankan apabila disejukkan di dalam petiais...

Dengan jelly perisa strawberry...

Dengan jelly perisa lime...

Dengan jelly perisa rasberry...

Anda telah membuat pilihan??? Jika sudah, dipersilakan ambil sorang satu mengikut pilihan anda. Jangan risau, kat bahagian belakang tu ada lagi. Jangan rebut2 ya...!



11 comments:

MAMA IETA said...

Sedap ni. budak-budak mesti suka! tq azita.

Azita Zain said...

mama ieta :
permintaan dr anak2 k.ita ni. mrk mmg suka triffle ni...

ima said...

emmm...sedapnya kak ita...bukan anak2 je suka ibunya lagi suka...dah lama benar tak buat triffle ni...bahan2 dah ada bilalah nak buatnya...

Fiza Nordin said...

adoidoiiii sodap neh...tak kesampaian lagi nak buat ni...rajin tul k ita buat satu persatu dalam bekas kecik...

Sari Yusa Ibrahim said...

sorg satu jer ke??? mana cukup... hik2

izahdaut said...

kak ita..sabo jela tengok tau..slurpeee je rasa..huwaa

kakpah said...

salam ita. kakpah taknak pilih2. nak semua. Boleh hantar ke..

Azita Zain said...

ima :
emaknya dapat ler rasa 2 biji je. lain2 semua pulun dek anak2.

fiza :
buat kecik2 senang nak makan. sekali hadap jer...

sari :
cukuplah tu...! namanya pun RASA... kalau nak makan, kena ler sari buat sendirik...hehehe

izah :
mmg nyaman lalu kt tekak....

kakpah :
kalau bg kakpah semua, saya nak makan apa pulak?

leeyana-mamadaniel said...

wahhh...tergoda lagikss...
dh lame x wat triffles nih...
yg coklat2 tu kek ke??

kak ina kl said...

salam ita..akak tak pernah lagi buat tau triffles ni..sebab tak rajin..tgk anak dara akak b alik nanti baru buat..

cantiknyaa cc kamu tu ..chaiyokkktak rugi gi belajar..

Azita Zain said...

leeyana :
sedap tau! yg cokelat tu kek gulung cokelat. k.ita guna 2 perisa - vanilla dan cokelat.

kak ina :
sekali kak ina buat, mesti nak buat byk2 kali.
alhamdulillah...saya gunakan ilmu yg saya belajar tu seadanya...