Tuesday, May 18, 2010

Cupcake Hari Guru - Adik


Set yang ini ialah untuk Adik. Tapi Adik tak bawa semasa Adik ke sekolah tadi. Saya yang pergi hantar waktu mereka rehat dan meraikan Hari Guru...


25 pcs choc moist cupcakes with simple deco...


Ada bendera Selamat Hari Guru dicacakkan di atas cuppies tu...

Close-up sikit...

Dah siap dipacking...bersama sekeping kad ucapan...

Zoom in sikit kad ucapan tu...

Ready to deliver...

Unutk mendapatkan cerita serba sedikit tentang sambutan Hari Guru tersebut, silalah ke laman ini. Terima kasih kepada semua guru yang telah mendidik anak bangsa dengan penuh dedikasi.

SELAMAT HARI GURU!!!


4 comments:

izahdaut said...

kak ita..nak menjerit rasanya tengok deko cc kak ita ni..sebab kak ita kata simple deco...waah..iini dah amat susah n cantik pda saya

Sari Yusa Ibrahim said...

dasyatlah Ita..

Azita Zain said...

izah :
itulah yg paling simple rasanya. sekadar bunga2 kecil, pusing2 jer... kalau nk lukis2 katun ker, apa2 ke...tu susah rasanya.

sari :
apanya yg dahsyat tu...??

Luqies said...

caya lah kak ngah...
very charming...yang penting, tergambar keikhlasan dalam cupcakes dan juga packingnya...
Tahniah....