Friday, July 31, 2009

Main2 Gumpaste

Semalam saya buat gumpaste lagi dan cuba main2 dengan gumpaste tu. Tapi saya tak ada banyak cutter design so main aje dengan cutter yang ada. Tak apa, berakit2 ke hulur, berenang2 ketepian.... Esok2 boleh cari cutter lagi kan!

Sebelum main2 dengan gumpaste tu, sempat gak saya membakar Puding Roti. Gunakan baki roti yang ada je, so dapatle satu loyang yang molek. Sekadar untuk makan sendiri je. Sebelah petang pulak, saya membakar Kek Cokelat Moist dalam bentuk cupcake sebab nak mendeco. Ayong request untuk bagi kawan dia sempena birthday kawannya itu, Wanie, hari ni. Dan Abang Yang pun request sebab ada kawan2 dia yang nak. Satu adunan tu dapatle 25 biji cuppies.


Inilah Puding Roti dan Kek Cokelat Moist tu....


Antara hasil kerastangan dari gumpaste...

Selepas Adik melelapkan mata, barulah saya menghias cuppies tersebut. Hasilnya...tunggu selepas ini...


No comments: