Wednesday, July 22, 2009

Bertemu Kembali!

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua pengunjung. Pergiku tanpa pamitan dan kembalinya setelah lebih sepurnama berlalu.... Maaf dipohon untuk semua pengunjung setia. Amboi...amboi...amboi!!! Berbahasa puitis ler pulak. Maaf le sebab dah lebih sebulan rumah ni ditinggalkan. Ada sebab2 yang sukar dielakkan.

Kalau dah lebih sebulan ditinggalkan, mestilah rumah penuh sawang, kan? Kenalah bersihkan dulu sebelum dapat berceloteh panjang. Banyak cerita nak tulis ni, almaklumlah...sebulan punya cerita!!! Tak tau nak mulakan dari mana. Jangan pening kepala bila nampak ada cerita terkemudian yang mendahului ruang ya...

Sekarang dah bulan Julai kan tapi saya nak masih nak bercerita kisah bulan Jun lepas sebab banyak yang dah terlepas. Hmmm...apa yang berlaku Jun lepas???


Breadmaker ni saya cari kat HSL Electrical & Electronics depan Giant Plentong tu pada 21 Jun (siap tarikh lagi...). Lepas ni boleh le tayang gambar2 roti pulak.



Waffle maker ni pulak saya sambar di Tesco Sri Alam. Balik2 aje ari tu dah cuba buat waffle tapi tak sempat nak snap gambar.



Kuih ketayap tu saya buat untuk sarapan hari Jumaat berikutnya. Mencuba Tefal non-stick pan baru yang jugak saya sambar masa kat Tesco tu. Kuih Bakar dan Puding Roti tu pulak saya buat untuk di bawa ke KL pada 27hb Jun. Puding Roti tu saya buat 2 loyang. Satu untuk adik yang tinggal di Putrajaya dan satu lagi untuk adik yang tinggal di Selayang.


Tuna Sandwich tu pulak untuk sarapan pada 30hb Jun. Ayamg goreng dan sambal bebola ikan pulak untuk juadah makan malam. Sempoi je...hubby yang masak!!!

No comments: