Tuesday, October 26, 2010

Kemaruk Makan!


Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua. Lama juga dah saya tidak bersiaran. Kali ini merajinkan diri uuntuk mengemaskini blog yang hampir2 nak bersawang...

Masa ada masa senggang ari tu, saya sempat juga jalan2 dan jamu mata ke rumah Yatie. Ternampak pulak Agar-Agar Karamel. Terus terliur... Alhamdulillah, semua bahan ada di dapur, terus merajinkan diri mencubanya. Dan inilah hasilnya....



Apa kaitannya dengan tajuk entry kali ini? Entahlah...tiba2 saja saya ni kemaruk nak makan macam2. Saya teringin nak makan jagung rebus, nak makan bubur kacang dan macam2 lagi. Hancur sudah diet saya sebab semenjak dua menjak ni saya SUKA makan!
Hari Sabtu lepas, ada pasar malam di Taman Air Biru. Kebetulan hubby ajak pergi. Hmmm...pucuk dicita ulam mendatanglah! Jom tengok apa yang kami beli...

Agar-Agar Karamel tu buat sendiri tau! Beli lemang bersama rendang, juga kuih dangai...

Beli jugak ayam goreng dan rangka ayam. Alhamdulillah...dapat beli jagung rebus. Nasi ambang tu pulak unutk hubby...

Ada lagi sebenarnya tapi tak termasuk dalam gambar kat atas sebab lupa nak snap. Ada Kuay Tiaw Goreng Kerang,


No comments: