Thursday, June 18, 2009

Makan Apa Semalam...

Ini saja nak tayang lagi bunga yang saya dapat semalam...hehehe..

Selepas balik dari lunch dengan hubby tu, saya dapat idea nak buat Wantan Noodle Soup tapi kena tukar sikit sebab banyak benda yang tak ada. Instead of "Wantan Noodle Soup", saya tukar jadi Mee Laksa Soup. Sup ni petang2 baru masak, makan panas le sedap. Sebelum tu saya buat Kek Marie Koko jugak. Sebelah petang tu ada pulak kawan hubby datang hantar durian. Durian bagus katanya. Adalah dalam 4 biji. Memang sedap pun...bitter2 gitu... Birthday cake pulak hubby yang belikan. Tapi jangan silap tau...actually kek tu ialah Father's Day punya kek. Tapi disebabkan cantik, hubby pilih yang itu. Masa dah sampai kat rumah, hubby suruh Ayong cabut tanda "Happy Father's Day" tu sebelum saya nampak. Padahal dia cakap kuat2 dengan Ayong tu dan memang jelas dipendengaran saya. Saja2 la tu nak joking2....! Kek kopi...sedap!!



Jom makan!!!


No comments: