Friday, May 15, 2009

Selamat Ulangtahun Ke-20


Hari ini genaplah 20 tahun penubuhan Kiswire Sdn. Bhd. (KSB) di Malaysia. Sebenarnya KSB adalah merupakan bekas majikan saya selama lebih 14 tahun. KSB merupakan majikan PERTAMA dan TERAKHIR saya. Saya menyertai KSB pada 1hb. September 1992 dan meninggalkannya pada 9hb. Mac 2007. Dan hari ini mereka meraikan ulangtahun penubuhan Kiswire yang ke 20 tahun di Malaysia. Kalau nak cerita pasal Kiswire, memang panjang. Dan sebenarnya saya memang "sayangkan" Kiswire ni tapi tekanan kerja membuatkan saya terpaksa mengundurkan diri. Rindu pada teman2 sekerja dan aktiviti2 kami yang lalu.... Tapi semuanya kini tinggal kenangan....

Produk2 Kiswire sebenarnya boleh dilihat di seluruh dunia. Diantaranya ialah Jambatan Pulau Pinang, Jambatan Putrajaya dan juga Menara Berkembar Petronas. Semuanya menggunakan produk keluaran Kiswire. Walaupun sudah tidak menjadi "ahli" Kiswire tapi rasa bangga tu tetap ada bila melihat mercu2 tersebut.

Kepada semua kakitangan KISWIRE saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN YANG KE-20. Moga teman2 akan sentiasa sukses dalam bidang masing2..... Mahani, Rafidah, Liew, Chew, Chia, Siti Nurain, Ann, Mastura, Chua, Tini, Poh, Mursyid, Yusoff, Zainuddin, Nurul, Chris, Hamlati, Zairani, Habsah, Ila, Siti, Annie, Wati, Suriati...dan ramai lagi!!!!! Anda semua tetap di hati saya....

No comments: