Wednesday, June 17, 2009

Hari Ini Adalah Harinya...

Hari ini adalah harinya...! Usia saya menjangkau ke angka 42! Alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan olehNya untuk menatap dunia. Dan harap2nya hari ini akan dapat jambangan mawar merah sebanyak 42 kuntum! Ya lah...dah 42 tahun! Tunggu ajelah...biasanya akan dapat sebelum jam 12:00 tengahari melalui delivery service. Hehehe...tak sabar pulak rasanya!

Tinggal dulu pasal bunga tu, sekarang layan je roti sarapan pagi tadi. Egg On Toast...ikut resepi Mamafami. Tapi saya bakar terlebih garing sikit. Saya tak ada acuan bentuk love macam Mamafami punya tu jadi saya cuma gunakan pastry cutter berbentu bulat bergerigi je. First impression from hubby bila dia tengok terhidang atas meja ialah "WOW"! Jom makan!




1 comment:

CikMin said...

hepi belated besday kak ita..sori ye...cikmin termiss almaklumla org tgh kena buatan org ni ha..moga pjg umo ye kak ita dam dimurahkan rezeki selalu...