Wednesday, May 18, 2011

Penantian Satu Penyiksaan


Macam menanti buah yang gerenti tak akan gugur sebab tangkainya dah kena ikat kat dahannya. Macam mana buah tu nak gugur...kan? Samalah kes penantian saya ni. Katanya nak datang petang semalam. Tunggu punya tunggu tidak juga muncul2. Telefon pun tidak. SMS yang dihantar pun tidak berbalas. Ke manalah dia pergi agaknya. Tak apalah...ada halangan yang mendatang agaknya. Saya maafkan dia kerana membuatkan saya ternanti2...


 Kek Karamel Alunan Kasih ini sempat saya siapkan sebelum petang menjelang...

 Sepotong kek untuk dijamah...memang sedap! Lembab2...gebu2 gitu...tapi kena kurangkan kuantiti gula sikit sebab pada saya ianya agak manis.

Baru hilang 2 potong jer...

Juga ada muffin bluberi...siap melimpah-ruah filliingnya....

3 comments:

Bee said...

aduhhhh..kak ita, terpesona sungguh dgn kek karamel alunan kasih tu!!!

Azita Zain said...

Bee :
Kek tu memang amat menawan! Kena pulak yang dah dipotong...terserlah alunan kasihnya! Rasanya pun memang sedap!

geez said...

Kak, mcm mana buat alunannya tu??? Cantik tol la.... Terpegun sejenak saya....