Friday, July 31, 2009

Cuppies Lagi

Taraaaaaa.....! Inilah hasil "kerastangan" saya. Design yang ringkas je. Sebelum menghias cuppies ni, saya cuba2 gak bermain2 dengan aising tu, mencuba2 nozel yang berbagai bentuk. Tapi ada juga yang saya tak tau nak guna macam mana. Malas nak cerita panjang2. Kita layan je la gambar2 ni ya.....


Yang ni untuk kawan Ayong, Wanie. Birthday hari ni.... Happy Birthday Wanie....!



Yang ni pulak saja2 main aising. Tapi Abang Yang bawak gi sekolah 8 cuppies...abis terjual!


3 comments:

Chik Mi said...

Wah kak ita semakin mengganaz lah ,cantik2 belaka

Nor said...

tahniah ita, cantik!! mmg berbakat nih

Azita said...

Chik Mi :
tengah mencuba2 je...nak improvekan skill lagi...

Nor :
mula2 nak start, liat sgt. dah mula...mcm x nak berenti lak...hehehe