Friday, August 23, 2013

20th Anniversary


Alhamdulillah. Syukur kepadaMU Ya Allah.
Semalam...22hb Ogos 2013, genaplah usia perkahwinan kami yang ke-20.


Selama 20 tahun kami mengharungi suka duka hidup bersama. Alhamdulillah. Segalanya telah dipermudahkan olehNYA. Hubbyku amat memahami. Yang paling penting adalah kami saling mempercayai satu sama lain. Bertolak-ansur dalam segala hal. Perbincangan juga amat penting dalam apa2 jua keadaan. Merajuk tu memang adatlah bagi orang perempuan. Tapi hubby saya ni kurenggg sikit dalam bab memujuk ni. Faham sangat dah. Walaupun dah faham, kadang2 nak juga merajuk! Hahaha....!!!

 Ok...malam tadi kami sambut secara ringkas sahaja. Sekadar beli kek sebiji dan ayam goreng KFC serta burger. Badan saya tak sihat sebenarnya. Mula2 tu cadang nak pergi makan kat luar. Tapi badan saya rasa seram sejuk...rasa macam nak demam pun ada. Bersin pun dah bertali-arus. Aduiiii...kalah betul badan ni kalau kena selesema. Akhirnya hubby beli je kek, ayam goreng dan burger. Makan2 dalam rumah je.


 Inilah wajah gembira hubby dan saya malam tadi...hihihi!!

 Ini??? Ini hadiah dari saya untuk hubby. Sekarang ni hubby gunakan BB. Guna Note II boleh sketch terus kat situ. Amat berguna untuk hubby. Saya pergi beli dengan Ayong. Untuk saya???

 Macam biasa....saya pasti dapat sejambangan bunga. Tapi bukan bunga aje. Ada hadiah yang amat  mengejutkan saya. Tapi tak boleh tunjuk kat sini. Biarlah rahsia!!! Sekeping je. Tapi dengan angka RMXX,000.00. Tekejuttzzz ai!!!



Doa saya moga rumahtangga kami kekal hingga ke akhir hayat kami. Moga kami dirahmati olehNYA. Dilimpahkan dengan rasa kasih dan sayang yang mendalam di antara kami. Aamiin...!


2 comments:

Ummi said...

Salam aidil fitri Azita, selamat ulang tahun perkahwinan...tahniah yeaa...semoga berbahgia selalu ke akhir hayat...ameeen. Tahniah jgk dpt munger dan hadiah...hehe

Azita Zain said...

Terima kasih Kak Ummi....!