Saturday, August 3, 2013

Dah 20 Tahun Rupanya!


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Sedar tak sedar, pejam celik pejam celik...dah 20 tahun rupanya suamiku berkhidmat di Kiswire Malaysia. Pada 1hb Ogos lepas, diadakan Majlis Iftar Kiswire di Amansari. 

Dalam majlis yang sama juga diadakan majlis anugerah perkhidmatan 10 dan 20 tahun, penyampaian bantuan kepada anak2 yatim, balu2 pekerja Kiswire, anak2 cemerlang dang juga anak2 kurang upaya. Kiranya majlis 6-dalam-1 gitu...




Hubby tersenarai dalam penerima anugerah 20 tahun perkhidmatan. Hubby join Kiswire pada 15hb Disember 1992. Kalau saya masih bekerja di Kiswire, saya juga dah mencapai 20 tahun. Saya join Kiswire pada 1hb September 1992...awal sikit daripada hubby. Sedikit token dari Kiswire untuk pekerja 20 tahun perkhidmatan. Jom tengok hubby dapat apa...

 Loket emas seberat 6.50g dan plak
 Voucher Tesco bernilai RM400. Ni boleh beli krimcis banyak2 kat Tesco ni...
Sijil penghargaan...
 Dan jam tangan Seiko...

Alhamdulillah...rezeki di bulan Ramadhan. Pendant tu dah tergantung kat leher saya. Voucher tu pun diserahkan pada saya. Jam dan yang lain2 tu untuk hubby la...hihi. Boleh gitu?


No comments: