Wednesday, May 2, 2012

Berdramalah Pulak...!



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kejap tenggelam, kejap timbul. Jangan lama2 nanti tenggelam terus sudahlah. Tuan rumah ni tak menentu moodnya. Kadang2 mood baik tapi masa pulak tak mengizinkan. Kengkadang masa tu banyak tapi tak ada mood la pulak. Habis tu...camana? Tu yang kejap ada kejap tak ada tu...

Ini pulak kisah drama. Bukan drama minggu ini...bukan juga drama2 yang macam kat tv tu. Ini adalah pertandingan drama Bahasa Inggeris peringkat Daerah Pasir Gudang. Hari tu kumpulan dia menang dalam pertandingan drama BI peringkat sekolah. Lepas tu mereka digabungkan untuk mewakili SMK Pasir Putih ke pringkat PPD Pasir Gudang pulak. Pertandingan tersebut telah diadakan pada 26hb April yang lepas, di SMK Kota Masai 2. Kalau tak silap, sebanyak 7 buah sekolah mengambil bahagian. SMK Pasir Putih telah menjadi juara dengan drama mereka yang bertajuk...tak tau tajuknya apa! Azhari bukanlah berlakon sebenarnya. Dia tidak memegang sebarang watak pun...cuma bertugas sebagai krew di bahagian audio. Semasa mengadakan latihan, hari2 dia bawak lappy ke sekolah sebab sound effect untuk drama tu dia yang control (amboi bahasa...rojak!).

Dah menang peringkat daerah, rasanya lepas ni mesti pulak ke peringkat negeri. Hmmm...alamatnya, lappy tu dah jadi macam milik dia pulak! Tak apalah...berkorban demi anak!

TAHNIAH UNTUK PASUKAN SMKPP!!

Bergaya dengan piala kemenangan!

Sebahagian daripada pelakon2 dan krew2 drama...!

** Nota : Dua gambar ini saya ambil dari Facebook anak saya...

1 comment:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam kak Ita..Tahniah tuka nak k.ita & sekolahnya ya...
Semoga akan berjaya di perngkat negeri nanti.Aminn