Friday, May 18, 2012

Sepagi Di Bukit Layang-Layang...


Ini bukan cerita semalam. Tapi cerita minggu lepas. Cerita dah basi kot. Tapi nak cerita jugak...bukan cerita sebenarnya tapi cuma sekadar berceloteh yang entah apa2 kot...

Di padang ramai sangat orang. Siap ada khemah2 lagi. Tertanya2 juga, ada function apa ya. Rupa2nya ada hari keluarga (agaknya...) Tadika PASTI. Patut le ramai budak2 yang berbaju sukan putih hijau! Aktiviti2 untuk ibubapa juga banyak dijalankan. Yang saya tengok ialah tarik tali. Kami sekadar melihat dari astaka di belakang Muzium Layang-Layang tu. Duduk lepak kat situ jer...







Skodeng satu keluarga ni yang tengah bersarapan di bawah rimbunan pokok...

Terserempak juga dengan Nofie bersama anak2nya yang molek2 bermain di taman permainan...

Walaupun Adik masih katergori kanak2 tapi rasanya papan gelungsur ni dah kurang sesuai untk dia...!

Macam pasangan sedang berdating...Ayong dan Abang Ngah duduk bawah pokok sambil melihat Adik bermain...










2 comments:

~~zana@pb~~ said...

Salam hari jumaat yg mulia Azita. Bukit Layang2 kt mana ye? Lama anak bujang saya tak beriadah mcm ni. Kat Sabah x bnyk.

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

cantik2 gambarnya...