Wednesday, March 23, 2011

Jamu Mata


Hanya tinggal kenangan....!!!


 Buah tangan dari luar negara...
Ferrero veris cokelat putih dan luarnya disalut dengan kelapa kering. Sedap!!!

 Apam Beras versi warna-warni...!
Apam Beras ni Adik suka sangat makan tapi dia piluh warna hijau jer dulu. Dah abis warna hijau, baru dia makan yang warna2 lain tu. Padahal..rasanya sama je. Kali ini tak ada kelapa parut sebab malas nak ke kedai sekadar nak beli kelapa parut...


 Telur Masak Merah...
Masa tu tak ada stok lauk dalam petiais. Cara mudah...masak telur je...!

Keli Masak Sambal...
Anak2 dan hubby memang suka sangat makan ikan keli. Saya ni "kureng" sikit. Bukannya tak makan tapi...entah...tekak tak berselera dengan ikan keli. Mereka paling suka keli masak sambal macam gini. Tak cukup seekor seorang...


2 comments:

Yan said...

wah!! dapat idea dengan kuih apam tu.. kalau ada majlis bertema, boleh buat warna warni..

KakUda said...

mencii dengan nafsu ni, tengok telor tu pun dah berdecitt mulut.. uwwaa!!