Tuesday, November 2, 2010

Kek Marie Koko aka Kek Batik


Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua.

Sebenarnya ini adalah perojek semalam. Tapi hari ni baru nak di"post"kan sebab hari ni baru nak dipotong dan dimakan. Jap lagi nak bancuh Kopi-O. Sambil2 makan Kek Marie Koko aka Kek Batik ni, sambil2 le menghirup Kopi-O panas! Fuuuuhhhhh.........mau berpeluh ni!!!!

 Kek Marie Koko...

Kek ini memang kesukaan anak2. Siap bawak bekal ke sekolah lagi tu. Terutamanya Abang Yang... Selalunya kalau buat satu loyang, tak sempat dua hari dah habis. Sambil2 tengok televisyen, sambil2 mengadap komputer...mulut mereka pun ngap ngap juga!

Pada sesiapa yang nak resepinya, silalah klik di sini ya. Selamt mencuba!



2 comments:

ima said...

salam kak ita...ima panggil kek batik...memang kesukaan anak2 ima juga..terutama siaizat tu...tapi dah lama sangat ima tak buat kek ni...kalau anak2 ima tengok ni mesti disuruh buatnya...hihi

Azita Zain said...

ima :
anak2 akak pun kek batik ni. kadang2 tu suruh ayong jer yang buat sebab dia pun dah tau nak buat camana...