Friday, January 7, 2011

Cerita Pagi Jumaat


Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua.

Semalam hujan. Hari ini pun awal2 lagi dah hujan. Cuaca mendung jer. Kain semalam belum kering. Anak2 nak ke sekolah pagi tadi terpaksa gosok baju yang masih lembab tu. Masing2 ada baju 2 pasang seorang jer. Bermakna hari2 mesti kena basuh baju2 sekolah mereka. Tak boleh termiss...kecualilah kalau terkena hari mereka ada Pendidikan Jasmani (PJ) ataupun hari Koko (biasanya hari Rabu). Hari2 ini mereka tak pakai seragam sekolah....

Sarapan apa pagi ini??? Saya buat yang kat bawah ni jer. Ringkas jer. Ada roti bakar, ada kacan panggang, ada telur hancur. Kalau suka boleh letak sayur2 mentah. Saya letak hirisan timun jer.



4 comments:

Yan said...

Saya pagi nu hanya seketul tamar, mee goreng 2 sudu, dan nescafe, and air masak..

Sari Yusa Ibrahim said...

breakfast cam ni feberet sy, kenyanggggg!!

izahdaut said...

simple n best kan

Azita Zain said...

Yan :
on diet ya...!

sari :
kenyang sampai ke malam...

izah :
mmg best!