Tuesday, February 15, 2011

Festival Layang2 Sedunia Pasir Gudang 2011


Layang-layang akan terbang lagi di Pasir Gudang.............!




Selama festival ini diadakan di Pasir Gudang, rasanya baru 2 kali saya membawa anak2 ke sana. Anak2 memanglah suka tengok layang2. Bukan setakat tengok...nak beli layang2 jugak! Lagi satu anak2 suka sebab ada Lolly Pop Drop tu...berebut2 mereka merebut gula2 yang dijatuhkan. Lepas tu ada bermacam2 barang yang dijual - makanan, pakaian, permainan, tudung2, kereta, motor, dan bermacam2 lagi. Sediakan ajelah RMnya....!

2 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

Kak Ita, saya sekali pun tak pnah pergi festival ni, hubby kata jauh nak parking... huhuhu

Azita Zain said...

Yus :
mmg agak susah nk dpt parking lot...ramai sgt orang...