Friday, September 4, 2009

Happy Birthday Ireen

Tak sempat nak cerita panjang2. Cuma nak tayang kek yang ditempah oleh Ila untuk harijadi anaknya yang ke-4 tahun pada hari Rabu lepas (2hb September). Warna ditentukan oleh Ila dan dia juga request untuk gunakan prune sebagai hiasan. Kek tu saya potong 2 dan letakkan whipping cream + prune. Kat luar tu cuma buttercream je. HAPPY BIRTHDAY IREEN! Thanks Ila, harap2 berkenan dengan keknya!!


Untuk berbuka, saya cuma masak roti jala dan kuah kari je. Kuah kari pun tak guna santan sebab stok dah abis. Santan dah abisssssss!!!! ( jerit macam iklan santan M&S tu...). Nasib baik ada susu rendah lemak dalam stok, gunakan susu je sebagai pengganti santan.

3 comments:

joegrimjow said...

mmg btol kene ganti susu dengan santan

sedap pew

AiE bAhRi said...

happy besday to Ireen..=)

Azita said...

joegrimjow :
utk kurangkan lemak dlm bdn, gantikan santan dgn susu!

Aie :
Happy birthday utk Ireen...