Tuesday, March 12, 2013

AJK PIBG Sesi 2013/2014 Dan Cabutan Bertuah



Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua. Entry sebelum ini adalah pasal mesyuarat agung PIBG SKTPP untuk kali yang ke-11. Bila tiba mesyuarat agung, biasalah...ada pembentangan lapuran aktiviti, lapuran kewangan, pengesahan minit mesyuarat yang lepas, pembubaran AJK semasa dan juga pemilihan AJK yang baru.

Semasa pemilihan AJK Sesi 2013/2014 dibuat, kami, AJK Ibubapa bagi Sesi 2012/2013 telah dilantik semula sebagai AJK Ibubapa bagi Sesi 2013/2014 dengan penambahan seramai 3 orang AJK baru iaitu En Adam bin Basri, Puan Safizi binti Ghafar dan Puan Shamsiah binti Samad. Manakala YDP pula telah disandang oleh En. Harun. En. Jasman kekal sebagai Naib YDP setelah menang dengan undian sebanyak 67 berbanding dengan saya yang hanya emndapat 20 undian. Sebenarnya saya terkejut bila dicalonkan untuk menjawat jawatan Naib YDP. Belum pernah ada seorang wanita pun yang tercalon sebelum ini untuk jawatan YDP dan Naib YDP...

Majlis pagi itu dimulakan dengan Anugerah Cemerlang kepada pelajar2 cemerlang UPSR 2012. Diikuti dengan majlis penyampaian cenderahati dan sijil penghargaan kepada AJK-AJK PIBG Sesi 2012/2013. Alhamdulillah, kami telah diberi sebuah buku Ensiklopedia Solat terbitan Telaga Biru.



Semasa pendaftaran kehadiran, setiap ibubapa diberikan buku lapuran beserta nombor cabutan bertuah masing2 yang telah ditulis di sudut kanan buku tersebut. Alhamdulillah...nombor 8 turut tercabut untuk menerima hadiah cabutan tersebut. Dan hadiahnya ialah sebuah jam dinding dengan rekabentuk dalaman yang melambangkan logo sekolah dan PIBG SKTPP.
  

Alhamdulillah...!

1 comment:

zaity zaliza said...

Assalam. Wahh bestnya cenderahati ajk. sek anak zaity blm mampu nak membeli hadiah harga sebegitu. skpg 2 kecik so beri apa yg termampu je.