Saturday, June 9, 2012

RV Domo Dan Cream Puff


 Alhamdulillah...dapat juga Ayong si Domo kun ni petang tadi. Terima kasih kepada Anna Qawina yang telah menyempurnakan hajat saya. Anna deliver sendiri hingga ke depan pintu rumah Ayong. Mula2 ketuk, orang kat dalam tak dengar. Anna sms saya, katanya tak ada orang kat rumah. Saya terus called Ayong, tanya dia berada di mana. Katanya dia berada di rumah. Dalam masa yang sama, kawan dia dah bukakan pintu dan Anna bertanyakan perihal sipenerima kek ini. Hehehe...saya dengar je perbualan mereka sebab masa tu tengah engaged ngan Ayong.

Adoiiii...bingit telinga dengar dia jerit EEEEEE...DOMOOOOO....!!!!! Kawan dia yang bukakkan kota kek tu, telefon masih di tangan...tu yang dengar jeritan bagai tu. Itu aje yang dapat saya surprisekan dia di hari ulangtahun kelahirannya hari ini. Biasanya kami raikan bersama2...walaupun sekadar sepotong kek dan sebatang lilin. Tapi alhamdulillah...housemate dia semuanya ok.

*** Anna...akak dah edit sikit gambar kek tu...akak saja tambah angka 18 tu...hihihi!

Cream puff ni saya saja2 buat untuk makan2 sendiri. 3 Muhammad ada kat rumah ni...asyik nak makan jer. Malam tadi bakar puff ni, siang tadi baru masak kastad jagungnya. Buat comel2...sekali ngappp je...!!!


No comments: